Lensweb - Online contactlenzen kopen

Lensweb.be is een van de grote spelers op de online contactlenzenmarkt. Na de opstart in 2006 stak innomedio de webshop in een nieuw kleedje. De nieuwe webshop is opgedeeld in subshops, bevat makkelijke zoekfuncties en is voorzien van een sublieme klantenservice. Dat alles om je een zo veilig en aangenaam mogelijke webshopervaring te bieden.

Bezoek website

Gebruiksvriendelijke webshop

Slimme subshops

Weeklenzenshop.be, daglenzenshop.be, maandlenzenshop.be: allemaal voorbeelden van subshops op lensweb. Enerzijds zorgen ze voor een betere score in de zoekresultaten, anderzijds spelen ze in op het doelgericht vinden van het gewenste product.

Uitgebreide zoekmogelijkheden

Lensweb biedt een uitgebreid gamma aan contactlenzen en bijhorende accessoires aan. Om er voor te zorgen dat je meteen de geschikte producten vindt, werd een uitgebreide zoekfilter voorzien. Er kan gezocht worden in de verschillende subshops op categorie, merk, fabrikant en/of naam.

Allround klantvriendelijkheid

Jouw lenzen eenvoudig samenstellen

Bij het productoverzicht krijg je duidelijke informatie over de gekozen lens. Je kan per lens (linker- en rechteroog) de specifieke waarden ingeven die de oogarts vastgesteld heeft. Daarnaast kan je accessoires bijbestellen, wat je een hoop tijd bespaart.

Steengoede klantenservice

Elke pagina waar een verkoop getriggerd wordt (zoals productpagina of winkelmandoverzicht) vermeldt welke betaalmogelijkheden er zijn, alsook links naar bijvoorbeeld de veelgesteldevragensectie. Dat zorgt ervoor dat je in alle vertrouwen kunt winkelen en meteen de juiste antwoorden krijgt op jouw vragen. Om de klantenservice voortdurend te verbeteren kan je ook feedback geven op de veelgestelde vragen.

Webmarketing

Google Adwords campagne

Om continu nieuwe klanten aan te trekken vind je Lensweb steeds bovenaan wanneer je bijvoorbeeld zoekt naar online lenzen, lenzen kopen, lenzen bestellen. Daardoor vinden geïnteresseerden meteen hun weg naar de webshop.

Social media

Om klanten op de hoogte te houden van nieuwe producten of ze kennis te laten maken met één van de vele promoties plaatsten we Lensweb op Facebook. De kleine "app's" leiden de bezoeker meteen naar de webshop waar ze hun aankoop kunnen starten.

Nieuwsbrief

Voorzien van dezelfde huisstijl worden klanten ook per e-mail op de hoogte gehouden van promoties of nieuwe producten. De vele tracking mogelijkheden die dit medium biedt, geven meteen een indruk van het bereikte resultaat.

De klant aan het woord

Een snelle service waar alles snel en correct verloopt zoals afgesproken. Twee aangename personen met de juiste drive en steeds mee op zoek naar de beste oplossing voor onze vragen of problemen.

Lisbet Jeurissen
Lensweb

Spreekt deze case jou aan?

Wij komen met plezier vrijblijvend langs om kennis te maken. Zo kunnen we enerzijds luisteren naar je verhaal en kijken hoe we je van dienst kunnen zijn, anderzijds kunnen we meteen een extra woordje uitleg geven over hoe onze diensten aansluiten op jouw project.

Schrijf je in op onze nieuwsbrief