Technische & functionele analyse

Dankzij een goede voorbereiding en analyse starten we aan jouw online succesverhaal. We denken strategisch mee na over de haalbaarheid van jouw plannen en wat de technische mogelijkheden zijn.
Technische & functionele analyse

Eerst analyseren, daarna bouwen

Rome is niet in één dag gebouwd. Een website, webshop en online marketingstrategie zijn dat ook niet. Wat je digitale wensen ook zijn, een goede voorbereiding is de start van je online succesverhaal, het verhogen van conversie en het aantrekken van meer en vooral juiste klanten. 

Projectanalyse

Een gedegen voortraject noemen wij dat, inclusief technische en functionele analyse. Zijn je plannen haalbaar? Wat met de technische kant? Hoe zetten we in op SEO en onderhoud? Wij denken strategisch mee na.

01.

Technische mogelijkheden & haalbaarheid

Ok, jij wil je business digitaal doen groeien. Als all-in digital agency wensen wij je dat van harte toe, en wij gaan je daarbij helpen. We brengen je noden in kaart en we geven advies over waardevolle koppelingen en de opbouw van je database. We zoeken oplossingen voor eventuele valkuilen en verzamelen alle technische mogelijkheden voor jou in een handig overzicht. Die actiepunten passen we dan toe. Want ook het technisch verhaal beïnvloedt de score van je applicatie.

02.

Google proof check-up

Door een steeds evoluerende markt en wijzigingen in het zoekverkeer van potentiële klanten is het belangrijk om op regelmatige basis je website te onderhouden. Je website zelf aanvullen met nieuwe content is een prima begin. Maar je zal al snel ervaren dat dit niet voldoende is. Een check-up door Innomedio is dan een heuse meerwaarde.

Wat je echt nodig hebt? Een SEO-audit met technische ondersteuning. En daarvoor kijken wij verder dan enkel het schrijven van een tekst. Onze copywriters creëren doelgerichte communicatie voor jouw potentiële klant, versterkt door de expertise van jouw onderneming, onze technische en SEO-kennis. Zo zal je nieuwsbericht, blogitem of case niet enkel een betere positie behalen, maar ook de bezoekers op je website triggeren om een actie uit te voeren.

03.

SEO-audit

Een SEO-audit van je website gaat hand in hand met technische ondersteuning en aanvulling van nieuwe content die onderbouwd is met SEO-troeven om je positie in Google te verbeteren. Het is een kruisbestuiving tussen onze contentspecialisten en developers. Dit doen ze:

  • Optimaliseren en aanvullen metagegevens
  • Integratie nieuwe relevante keywords
  • Controle en verbetering laadsnelheid website
  • Check indexering en sitemap
  • Optimalisatie van url-structuur linkbuilding
  • Advies voor verdere stappen en nuttige kanalen voor je doelgroep
  • Verplichte technische aanpassingen: GDPR-wetgeving, SSL-certificaten, Google maps aanpassingen, security updates nieuwsbrief inschrijvingen…

Eens brainstormen?

Wij komen met plezier vrijblijvend langs om kennis te maken. Zo kunnen we luisteren naar je verhaal en kijken waarmee we je kunnen helpen.