Kaneka Belgium - Foreign Investment Trophy 2018

Kaneka Belgium is de hoeksteen van het Japanse Kaneka Corporation. Het technologie gedreven bedrijf uit Westerlo-Oevel produceert al vier decennia hoogwaardige halffabricaten die voornamelijk zijn terug te vinden in de functionele en geschuimde kunststoftoepassingen in de bouw-, transport- en verpakkingsindustrie.

Om Kaneka's nominatie voor de "Foreign Investment Trophy 2018" extra in de kijker te zetten, werkte Innomedio, samen met communicatiebureau Kantara, een meertalige campagnewebsite en online marketingstrategie uit. En met resultaat! Op 27 februari 2018 won Kaneka Belgium de "Foreign Investment of the Year Trophy 2018".

Bezoek website

Meertalige campagnewebsite

Duidelijke call-to-action

In samenwerking met onze partner Kantara ontwikkelden we een contentstrategie en campagnewebsite waarop bezoekers overtuigd werden om te stemmen op Kaneka Belgium voor de "Foreign Investment Trophy 2018". De opvallende knoppen met een duidelijke call-to-action maakte het voor bezoekers zeer gemakkelijk om te stemmen voor Kaneka. Bovendien werd de website voorzien van een persdossier.

Meertalige website

Omdat Kaneka Belgium onderdeel van het internationale Kaneka Corporation uitmaakt, werd de website zowel Nederlandstalig als Engelstalig opgebouwd.

Kaneka - Meertalige campagnewebsite

Online marketingstrategie

Persoonlijke nieuwsbrieven

Alle klanten van Kaneka Belgium werden via een persoonlijke mailing op de hoogte gebracht van hun nominatie voor de "Foreign Investment Trophy 2018". Door duidelijke call-to-action knoppen en op maat geschreven teksten werden lezers aangespoord om te stemmen voor Kaneka Belgium.

Sociale media

Om de campagne een extra boost te geven heeft Innomedio een social media advertising campagne gelanceerd. Via specifieke segmentatie op Facebook en LinkedIn werd de juiste doelgroep geïnformeerd over Kaneka's nominatie en aangemoedigd om te stemmen.

Kaneka - Online marketing

And the winner is...

De combinatie van een effectieve campagnewebsite en een goede content- en online marketingstrategie heeft ervoor gezorgd dat de campagne sterke resultaten heeft gehaald. In totaal hebben 1.949 bezoekers doorgeklikt naar de "Foreign Investment Trophy 2018" website. Met trots kunnen we mededelen dat eind februari Kaneka Belgium de "Foreign Investment of the Year Trophy 2018" heeft gewonnen.

Kaneka - and the winner is...

Spreekt deze case jou aan?

Wij komen met plezier vrijblijvend langs om kennis te maken. Zo kunnen we enerzijds luisteren naar je verhaal en kijken hoe we je van dienst kunnen zijn, anderzijds kunnen we meteen een extra woordje uitleg geven over hoe onze diensten aansluiten op jouw project.

Schrijf je in op onze nieuwsbrief