Uitwerking contentstrategie & employer branding

Samen met onze partner Kantara werd een contentstrategie & employer branding uitgewerkt waarbij we nagingen hoe we nieuwe kandidaten konden aantrekken. Via deze strategie werd een heel actieplan waaronder de vernieuwing van de website mee opgenomen.

Over Advipro

Advipro werd zo’n 10 jaar geleden opgericht & biedt met haar zowat 80 medewerkers expertise aan in de zogenoemde GxP-gerelateerde industrieën. Ze werken dus vooral voor de farmaceutische industrie.

Doordat ze steeds op zoek zijn naar deskundige enthousiastelingen in hun team & het nodige belang hechten aan hun A-team, wilden ze sterker naar buiten treden met hun entiteit.

Wat we deden

Meertalige website en jobsite, Contentstrategie & Online marketing

Bezoek advipro.be

Strategie

Samen met onze partner Kantara werd een contentstrategie & employer branding uitgewerkt waarbij we nagingen hoe we nieuwe kandidaten konden aantrekken. Via deze strategie werd een heel actieplan waaronder de vernieuwing van de website mee opgenomen.

Uitwerking

Uiteraard liggen de interesses van Advipro’s klanten anders dan deze van (potentiële) sollicitanten. Hierdoor werden 2 afzonderlijke websites uitgewerkt: een jobsite voor vacatures & een companywebsite met alle informatie over hun diensten.

Voor de jobsite legden we de nadruk op de identiteit van Advipro & het aantrekkelijk voorstellen van het bedrijf. Zo wordt door de verschillende testimonials van medewerkers alsook filmpjes een indruk gegeven van het werk & bedrijfscultuur.

Alle mogelijkheden onderstrepen

Door de ruime expertise van Advipro merkten ze vaak dat klanten niet op de hoogte waren van hun volledige dienstverlening. Door een duidelijke structuur te brengen & Advipro’s diensten duidelijk toe te lichten worden ook (potentiële) klanten van het ganse dienstengamma op de hoogte gebracht.

Communicatie & marketing

Via verspreiding & de nodige persberichten die werden uitgestuurd, worden tal van bezoekers tot de websites aangetrokken.

Volledige monitoring

Doordat Innomedio ook de volledig monitoring van de websites op zich neemt, krijgt Advipro een duidelijk beeld van de digitale impact op hun vacatures & bekendheid. Zo worden alle online sollicitaties gemeten & kan er voor een tweede fase meteen beroep worden gedaan op deze cijfers.

Vervolgfases

In een volgende fase wordt het vervolgstuk van de contentstrategie mee verder uitgerold. Hierbij zullen tal van blogteksten & andere verspreid worden via verschillende digitale kanalen.

Hoe kunnen we
jou helpen?

Wij komen met plezier vrijblijvend langs om kennis te maken. Zo kunnen we enerzijds luisteren naar je verhaal en kijken hoe we je van dienst kunnen zijn, anderzijds kunnen we meteen een extra woordje uitleg geven over hoe onze diensten aansluiten op jouw project.

Maak een afspraak Terug naar referenties