Digitale strategie voor leadership in mid- & high-end market

Als het op contactcenteroplossingen aankomt, is DDM Consulting een grote speler. Toch wil de customer service specialist verder groeien tot dé referentie in zijn sector, een ambitie waar wij met onze eigen service graag aan bijdragen.

Over DDM Consulting

DDM Consulting is een klantcontact en customer service specialist. Het bedrijf biedt een breed scala aan intelligente omnichannel contactcenteroplossingen. Het team van zo'n 30 contactcenter experts biedt advies op maat op internationaal niveau.

Wat we deden

Webontwikkelingdigitale strategie en marketing automation

Bezoek DDM Consulting

Doelstellingen & doelgroep in kaart gebracht

Een tijd geleden contacteerde DDM Consulting ons met een duidelijke visie: meer naamsbekendheid verwerven als trusted advisor bij de mid-en high-end market van zijn doelgroep.

Verschillende digital experts uit ons team werden ingeschakeld om deze visie waar te maken. Dit in samenwerking met Kantara & AskHelma die reeds een uitgebreide strategische contentstrategie klaar hadden.

 

Strategische adviezen voor de lange termijn

Na een succesvolle voorstelling van de digitale strategie besloot DDM Consulting om over te gaan van adviezen tot acties.

Samen met alle experts binnen eigen vakgebied, gingen we aan de slag met hetzelfde doel. Na veel contentcreatie gericht op specifieke persona's, is marketing automation key in dit verhaal. Er werden specifieke workflows ingesteld om de online communicatie van DDM Consulting te optimaliseren en te automatiseren met data-opvolging via de website als kers op de taart.


Hoe kunnen we
jou helpen?

Wil je graag meer informatie over onze diensten? Of ben je al overtuigd dat wij de ideale partner voor je zijn? Dan nodigen we je graag uit of komen we bij jou langs om te luisteren naar je verhaal. Maak vrijblijvend een afspraak via de onderstaand knop of ontdek meer referenties! 

Maak een afspraak Terug naar referenties