Gerichte productpakketten voor een internationaal publiek

Om het voor de klanten van SMS-Timing zo eenvoudig mogelijk te maken om de juiste producten te bestellen, ontwikkelden we een gebruiksvriendelijke website waarop kartingcentra eenvoudig alles kunnen bestellen wat zij nodig hebben. Het resultaat? Geen overload van producten meer, maar een duidelijk overzicht met productpakketten.

Over SMS-Timing

SMS-Timing is een internationaal bedrijf dat innovatieve software ontwikkelt om een karting of entertainment center te runnen. Klanten kunnen rekenen op een 24/7 supportservice wereldwijd en de uitgebreide kennis en tools van SMS-Timing voor een efficiënte werking van hun eigen marketingafdeling.

Met ruim 300 klanten in zo’n 70 landen is het bedrijf marktleider voor software development in verhuurkarting.  

Wat we deden

Ontwikkeling van een meertalige & meetbare website

Bezoek sms-timing.com

Duidelijke communicatie en overzicht van het aanbod

SMS-Timing biedt een volledig concept aan karting en entertainment centers zodat hun bezoekers een ultieme karting-ervaring beleven:

  • Complete software en hardware voor kartingcentra (timingsoftware, beeldschermen, online boeking systemen en nog veel meer)
  • ROI- en marketingtools en -strategieën die kartingcentra helpen om meer winst te maken

SMS-Timing wil het zijn (potentiële) klanten zo gemakkelijk mogelijk maken om het juiste pakket en producten te kiezen. Innomedio kwam te hulp en ontwikkelde een duidelijke website waarop bezoekers eenvoudig het juiste product kunnen bestellen.

Eindgebruiker centraal

Vanaf de start van dit project stond de eindgebruiker centraal. De ene klant wil enkel de basis software en hardware bestellen, terwijl andere klanten nood hebben aan meer geavanceerde tools. Om te beantwoorden aan de verschillende klantennoden, werden alle producten verdeelt onder vier productpakketten. Zo krijgen de websitebezoekers onmiddellijk een overzicht van het aanbod van SMS-Timing en kunnen zij tegelijk gemakkelijk alle informatie van de beschikbare producten lezen.

Waarbij gebruikers dus voordien overladen werden met informatie en producten, zorgden we voor een eenvoudigere gebruikerservaring.

Meetbare website voor een verbeterde customer journey

Om een optimale gebruikerservaring te blijven garanderen, voorzagen onze developers verschillende meetpunten op de website. Het resultaat? SMS-Timing kan nu de volledige klantenreis op zijn website volgen om zo zelf zijn customer journey te blijven verbeteren en optimaliseren.

Up-to-date, meertalige content voor iedere kartingcentra

Omdat SMS-Timing voortdurend innoveert en zijn oplossingen verbetert, is het voor hen belangrijk om gemakkelijk de website aan te passen. Zo is er een new-features pagina waarop zij zelf innovaties en nieuwe oplossingen kunnen plaatsen. Bovendien kunnen zij op ieder moment producten verwijderen of toevoegen en koppelen aan de juiste pakketten. Op deze manier beschikt SMS-Timing over alle tools om zijn eigen website en informatie up-to-date te houden.

De website is daarnaast beschikbaar in maar liefst zes verschillende talen, zodat alle klanten in meer dan 70 landen kunnen worden aangesproken.


Hoe kunnen we
jou helpen?

Wij komen met plezier vrijblijvend langs om kennis te maken. Zo kunnen we enerzijds luisteren naar je verhaal en kijken hoe we je van dienst kunnen zijn, anderzijds kunnen we meteen een extra woordje uitleg geven over hoe onze diensten aansluiten op jouw project.

Maak een afspraak Terug naar referenties