Platform voor data- & klantbeheer

The Business Assistant
Als bedrijf dat zich bezighoudt met externe telefonie- en andere bedrijfsdiensten, wilde TBA graag een oplossing voor hun data- en klantenbeheer. Daarom belde het callcenter ons zelf op. Wij antwoordden.
[Innomedio] Foto's nieuwe website (dienstenpagina's) (29)

Over The Business Assistant

The Business Asisstant is een extern callcenter en virtueel secretariaat voor kmo’s. Het bedrijf staat via de telefoonnummers van hun klanten in voor de ontvangt, verwerking en terugkoppeling van oproepen en biedt daarnaast ook andere bedrijfsdiensten aan zoals administratie, detachering, vertalingen en copywriting.

Bezoek de website

Wat we deden

Webapp

Automatisering telefoondiensten & dataverwerking

Voor de telefoniediensten van The Business Assistant  ontwikkelden we een platform dat alle data van inkomende oproepen verwerkt en opslaat. Het platform is voorzien van een API-koppeling naar de website, een koppeling met hun VOIP-telefooncentrale en hun facturatiesoftware. Zo worden op basis van de tijdsduur en het klantentarief voor de oproepen automatisch facturen aangemaakt voor de klanten.  

Platform voor medewerkers én klanten

We ontwikkelden het platform voor he Business Assistant met het oog op automatisering en samenwerking tussen he Business Assistant en hun klanten.

  • Enerzijds kunnen medewerkers via het platform alle informatie van binnenkomende oproepen loggen voor een automatische facturatie naar de klant.
  • Anderzijds krijgen ook de klanten een login voor het platform waarmee zij zelf alles kunnen opvolgen, rechtstreeks kunnen communiceren met The Business Assistant en opdrachten kunnen uploaden, zoals het inplannen van meetings, regelen van agenda’s, etc..
0x0-smart-fill-85 (6)

Eens brainstormen?

Wij komen met plezier vrijblijvend langs om kennis te maken. Zo kunnen we luisteren naar je verhaal en kijken waarmee we je kunnen helpen.