E-mail marketing & automation

E-mailmarketing is dood. Dat wordt te vaak onterecht beweert. Het tegengestelde is immers waar: e-mailmarketing is een krachtig B2B-, maar ook B2C-communicatiemiddel waarmee je rechtstreeks met jouw (potentiële) klanten kan communiceren.

De enigste voorwaarden voor resultaat? Hyperrelevant en persoonlijk zijn. Daar helpen we graag bij.

Vrijblijvende afspraak maken

Hoe kunnen we je helpen?

Dus wil je graag starten met e-mailmarketing? Of gebruik je al e-mails en nieuwsbrieven, maar halen deze niet de gewenste resultaten? Geen zorgen, onze digitale specialisten maken van je (nieuwe) e-mailmarketing een van je sterkste troeven.

Digitale marketingstrategie

In je digitale strategie informeren we je over de werking en functionaliteiten van e-mailmarketing. Zo kunnen we deze goed afstemmen op het profiel en de behoeften van je bedrijf

Copywriting & implementatie

We zorgen voor de contentcreatie & copywriting van je e-mailmarketing. Zo maken we persoonlijke, relevante en doelgerichte mailings die de juiste conversies genereren en stimuleren.

Opleiding op maat

Wij brengen je steeds op de hoogte van de werking en de functionaliteiten van e-mailmarketing door een opleiding op basis van je account en behoeften.


Karen Rombouts

Karen Rombouts
Digital marketeer & sales
karen.rombouts@innomedio.be
+32 (0)3 321 72 58

Groeien met doelgerichte e-mail marketing?

We helpen je graag met de implementatie van e-mail marketing binnen je globale digitale strategie. Contacteer ons via onderstaand formulier en we bekijken vrijblijvend hoe we samen straffe resultaten kunnen realiseren.

Wil je meer weten over e-mailmarketing? Lees dan gerust hieronder verder.

Bedankt voor je bericht

We nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Er liep iets iets mis. Probeer Opnieuw. Kijk zeker na of alle verplichte velden zijn ingevuld.

De kracht van e-mail marketing

E-mailmarketing is een vorm van directe digitale marketing die gebruikt wordt om huidige en potentiële klanten snel en efficiënt te bereiken. Het is voor een bedrijf ook een van de beste manieren om een duurzame relatie met klanten op te bouwen. E-mailmarketing dient dan ook verschillende doeleinden:

  • Bezoekers naar je website genereren
  • Verkoop van je producten en/of diensten stimuleren
  • Klanttevredenheid en -trouw opbouwen en verhogen
  • Potentiële en huidige klanten op een persoonlijke manier benaderen

Wat zijn de voordelen van e-mail marketing?

Je kan met e-mailmarketing snel en efficiënt je beoogde doelgroep bereiken. Maar wat zijn eigenlijk de voordelen? Wel, geloof ons als we zeggen dat dit is waar we je helemaal over de streep trekken.

  • Personaliseerbaar: je communiceert heel persoonlijk met je doelgroep over onderwerpen die hen interesseren.
  • 1-op-1 contact met je doelgroep: in tegenstelling tot advertenties, heb je een direct contact met jouw doelgroep
  • Relevant: gebruikers in jouw mailinglijst gaven zelf aan interesse te hebben in je producten en/of diensten en willen op de hoogte gehouden worden. Je e-mailmarketing bereikt dus alleen maar mensen die echt van je bedrijf willen horen en weten.
  • Meetbaar: ieder e-mail marketingprogramma heeft uitgebreide trackingmogelijkheden. Wie heeft de mail geopend? Hoeveel mensen hebben geklikt? Je kan alles meteen bekijken

Boost je verkoop met e-mailmarketing automation

Heeft jouw webshop hoog percentage winkelmand-verlaters? Of moet jouw B2B-doelgroep warm worden gemaakt vooraleer ze een samenwerking willen aangaan? Dankzij automatisatie van jouw e-mailmarketing, kunnen we winkelmandverlaters herinneren dat ze hun bestelling nog kunnen afronden. Daarnaast kan je dankzij een serie van automatische mails jouw doelgroep informeren en warm maken voor je product of dienst.

  • Verhoog het conversiepercentage
  • De juiste boodschap naar de juiste personen
  • 24/7 aanwezig
  • Automatische communicatie

Hou je klanten op de hoogte

Nieuwsbrieven zijn het ideale middel om jouw klanten te informeren en te werken aan je klantenrelatie. Het is namelijk veel gemakkelijker om van een bestaande klant een terugkerende klant te maken dan een nieuwe klant te vinden. Door regelmatig te communiceren met jouw klanten bouw je een relatie met hen op.

  • Blijf top-on-mind
  • Verbeter je klantenretentie
  • Maak het persoonlijk

Het verschil maken met jouw e-mails?

We geven je graag tips over hoe jij jouw online marketingstrategie naar een hoger niveau brengt.

Bedankt voor je inschrijving!