E-mailmarketing & automation

E-mailmarketing is dood. Dat wordt te vaak onterecht beweert. Het tegengestelde is immers waar: e-mailmarketing is een krachtig B2B-, maar ook B2C-communicatiemiddel waarmee je rechtstreeks met jouw (potentiële) klanten kan communiceren.
E-mailmarketing

Hoe kunnen we je helpen?

Dus wil je graag starten met e-mailmarketing? Of gebruik je al e-mails en nieuwsbrieven, maar halen deze niet de gewenste resultaten? Geen zorgen, onze digitale specialisten maken van je (nieuwe) e-mailmarketing een van je sterkste troeven.

01.

Digitale marketingstrategie

In je digitale strategie informeren we je over de werking en functionaliteiten van e-mailmarketing. Zo kunnen we deze goed afstemmen op het profiel en de behoeften van je bedrijf.

02.

Filteren huidige mailinglijst & e-mailtemplates

Verder helpen we je bij het filteren van je huidige mailinglijst. Ook werken we e-mailtemplates uit voor een gerichte uitbreiding van je database om nieuwe leads te kunnen genereren.

03.

Copywriting & implementatie

We zorgen voor de contentcreatie & copywriting van je e-mailmarketing. Zo maken we persoonlijke, relevante en doelgerichte mailings die de juiste conversies genereren en stimuleren.

04.

Opleiding op maat

Wij brengen je steeds op de hoogte van de werking en de functionaliteiten van e-mailmarketing door een opleiding op basis van je account en behoeften.

De kracht van e-mail marketing

E-mailmarketing is een vorm van directe digitale marketing die gebruikt wordt om huidige en potentiële klanten snel en efficiënt te bereiken. Het is voor een bedrijf ook een van de beste manieren om een duurzame relatie met klanten op te bouwen. E-mailmarketing dient dan ook verschillende doeleinden:

  • Bezoekers naar je website genereren
  • Verkoop van je producten en/of diensten stimuleren
  • Klanttevredenheid en -trouw opbouwen en verhogen
  • Potentiële en huidige klanten op een persoonlijke manier benaderen

Wat zijn de voordelen van e-mail marketing?

Personaliseerbaar

Je communiceert heel persoonlijk met je doelgroep over onderwerpen die hen interesseren.

1-op-1 contact met je doelgroep

In tegenstelling tot advertenties, heb je een direct contact met jouw doelgroep.

Relevant

Gebruikers in jouw mailinglijst gaven zelf aan interesse te hebben in je producten en/of diensten en willen op de hoogte gehouden worden. Je e-mailmarketing bereikt dus alleen maar mensen die echt van je bedrijf willen horen en weten.

Meetbaar

Ieder e-mail marketingprogramma heeft uitgebreide trackingmogelijkheden. Wie heeft de mail geopend? Hoeveel mensen hebben geklikt? Je kan alles meteen bekijken.

Boost je verkoop met e-mailmarketing automation

Heeft jouw webshop hoog percentage winkelmand-verlaters? Of moet jouw B2B-doelgroep warm worden gemaakt vooraleer ze een samenwerking willen aangaan? Dankzij automatisatie van jouw e-mailmarketing, kunnen we winkelmandverlaters herinneren dat ze hun bestelling nog kunnen afronden. Daarnaast kan je dankzij een serie van automatische mails jouw doelgroep informeren en warm maken voor je product of dienst.

  • Verhoog het conversiepercentage
  • De juiste boodschap naar de juiste personen
  • 24/7 aanwezig
  • Automatische communicatie

Houd je klanten op de hoogte

Nieuwsbrieven zijn het ideale middel om jouw klanten te informeren en te werken aan je klantenrelatie. Het is namelijk veel gemakkelijker om van een bestaande klant een terugkerende klant te maken dan een nieuwe klant te vinden. Door regelmatig te communiceren met jouw klanten bouw je een relatie met hen op.

  • Blijf top-on-mind
  • Verbeter je klantenretentie
  • Maak het persoonlijk

Het verschil maken met jouw e-mails?

We geven je graag tips over hoe jij jouw online marketingstrategie naar een hoger niveau brengt.