Rapportage & Opvolging

Inspanningen (en succes) meten

Je investeert in een digitale strategie. Slimme keuze! Je kiest voor een webapplicatie, een contentstrategie en kwaliteitsvolle content die wij voor je kunnen ontwikkelen en uitwerken. Daar stopt het echter niet. Elke inspanning vraagt om opvolging. Gestructureerd en to-the-point. Zo behalen we samen het MAXIMUM resultaat. Want acties meten is weten (en vooruitgang boeken).

Vertel me er alles over

Opvolgen, evalueren en bijsturen

Rapportage en opvolging zijn essentieel bij elke succesvolle digitale of inbound marketingstrategie. Zo kunnen we vroegtijdig acties, webpagina’s of campagnes die minder presteren detecteren en bijsturen. Want een campagne die minder goed aanslaat, dat kan gebeuren. Kwestie van achterhalen waaraan dat ligt, zodat we het budget eventueel naar een beter presterende campagne kunnen verschuiven. Enkele aandachtspunten die we onder de loep nemen:

  • Website traffic – Komen er meer bezoekers op je site en hoe lang blijven ze hangen?
  • E-mail open rates – Worden campagne e-mails geopend? Wat met de click through rates?
  • Abonnees – Zijn er nieuwe aanmeldingen voor je nieuwsbrief en blog?
  • Kwalitatieve leads – Stijgt het aantal leads en kopen ze effectief iets bij je?
  • Deadline – was de campagneperiode te kort of juist te lang?
  • Kost per nieuwe klant – Wat heeft het je gekost om van een lead een klant te maken?
  • Enz.

Een goed rapport

Performance analyserapporten maken, web analytics metrics, SEO en social analytics controleren… dat doe je niet zomaar eenmalig. Het is een kwestie van nauwgezette opvolging, ook van de eventuele bijsturing en aanpassingen in je campagnes. Voer voor professionals dus, en bij Innomedio zetten wij daar graag onze tanden in.

Wij helpen al vele jaren klanten met het meten van de performantie van hun applicaties en online marketingactiviteiten. Met gerichte acties slagen wij erin om verder te optimaliseren, zodat vooropgestelde doelstellingen behaald worden en marketinginvesteringen echt lonen. Die kennis delen we in periodieke rapportages.

Wil jij ook meetbaar rendement?

Contacteer ons