Nieuwe look, vertrouwde expertise

Accountants Noorderkempen
10 jaar na onze eerste samenwerking, klopte ACCN opnieuw aan de deur van Innomedio met een spannende uitdaging: hun vertrouwde expertise in een nieuw jasje steken. Het resultaat? Een complete rebranding, website en een employer branding strategie.
[Innomedio] Foto's nieuwe website (dienstenpagina's) (24)

Over Accountants Noorderkempen, verkort ACCN

Accountants Noorderkempen, gevestigd in Kalmthout, biedt zelfstandigen, KMO’s en grote bedrijven deskundig advies en ondersteuning bij hun boekhouding en fiscale verplichtingen.

Met ongeveer 30 experts in accountancy en fiscaliteit, streven ze dagelijks naar een dynamische, efficiënte en persoonlijke benadering. Hun aanpak kenmerkt zich door sterke betrokkenheid en professionele gedrevenheid waarbij de belangen van hun klanten altijd voorop worden gesteld.

Bezoek www.accn.be

Accountants-Noorderkempen-ACCN (1)
Screenshot_20240515_095525_Chrome

Nieuwe visuele identiteit & huisstijl

Door de jaren heen heeft de firma meerdere naamsveranderingen ondergaan, van TBW tot AN, en uiteindelijk tot Accountants Noorderkempen. Deze opeenvolging van namen maakte het voor klanten moeilijk om duidelijkheid te vinden. “We misten uniformiteit”.

“Accountants Noorderkempen was op zich geen slechte naam maar we vonden hem te lang. Uiteindelijk kozen we voor een kortere en krachtigere variant.” Samen met een gloednieuw logo en een frisse huisstijl werd ACCN gelanceerd!

De nieuwe huisstijl werd naadloos doorgetrokken in de gehele branding zoals de website, interne documenten, autobestickering, roll-up banners, etc.

[Innomedio] Foto's nieuwe website (dienstenpagina's) (25)

Verlengd vertrouwen voor nieuwe website

ACCN is geen onbekende voor Innomedio. In 2014 ontwikkelden we namelijk hun eerste website, www.tbw.be, een eenvoudige corporate website die tien jaar lang voldeed. Nu was het echter hoog tijd voor een update.

Twee belangrijke redenen lagen aan de basis van de vernieuwing. Enerzijds de implementatie van de nieuwe huisstijl en anderzijds ons gebruiksvriendelijke en beheerbare Sulu CMS. Waar de klant voorheen voor elke aanpassing bij ons moest aankloppen, kunnen ze deze nu gemakkelijk zelf uitvoeren.

Focus op vacaturemodule

Met de lancering van de vernieuwde website richt ACCN zich primair op het invullen van openstaande vacatures. Potentiële collega's hebben nu de mogelijkheid om zowel online als spontaan te solliciteren. Daarnaast hebben we een dynamische 'Werken-bij' pagina geïmplementeerd. Op deze pagina presenteren we ACCN als een aantrekkelijke werkgever, waarbij we uitgebreid ingaan op de bedrijfscultuur, de voordelen en de diverse ontwikkelingsmogelijkheden die ACCN biedt.

Deze pagina is niet alleen een etalage van de huidige jobmogelijkheden, maar ook een platform waar potentiële werknemers een authentiek beeld krijgen van de werksfeer en de collega's die zij mogelijk zullen ontmoeten.

[Innomedio] Foto's nieuwe website (dienstenpagina's) (26)

Doordachte employer branding strategie

Een duidelijke employer brand is essentieel. Om deze niet alleen te versterken maar ook effectief te verspreiden, hebben onze online marketeers een slimme employer branding strategie ontwikkeld. Dit resulteerde in een online marketingtraject waarbij we de online aanwezigheid van Accountants Nooderkempen aanzienlijk vergroten en actief nieuwe medewerkers werven.

Vanaf nu kan je ACCN volgen op diverse platforms, waaronder Google, Facebook, Instagram en LinkedIn. Via periodieke rapportages volgen we de resultaten nauwgezet op, kunnen we de strategie gericht bijsturen en zorgen we voor regelmatige updates aan ACCN.   

Eens brainstormen?

Wij komen met plezier vrijblijvend langs om kennis te maken. Zo kunnen we luisteren naar je verhaal en kijken waarmee we je kunnen helpen.