3 nieuwe websites met strategie voor Advipro
Over Advipro
Een vaste waarde in life sciences? Dat is Advipro. Samen met hun “A-Team” is Advipro een vat vol expertise dat bedrijven in life sciences ondersteunt bij het realiseren, optimaliseren en in stand houden van hoogkwalitatieve projecten en processen. De rode draad? Productkwaliteit en dus patiëntveiligheid.
Wat we deden
Ontwikkeling 3 doelgerichte websites
Onze samenwerking met Advipro dateert al van 2018. Het jaar waarin we 2 afzonderlijke websites ontwikkelden: een jobsite & een corporate website met alle informatie over hun dienstverlening.
Het CMS-systeem waarin de websites in 2018 werden gebouwd, was ondertussen echter verouderd. Dit zorgde voor een grote beperking in aanpassingen wat nadelig werd voor een vooruitstrevend bedrijf als Advipro.
Tijd dus om het roer om te gooien en Advipro klaar te stomen voor de toekomst! Achter de schermen is er maandenlang hard gewerkt aan maar liefst 3 nieuwe websites in ons nieuw CMS-systeem Sulu (een Symfony bundle dat dienst doet als open-source CMS):
- Corporate Advipro: waar alle algemene informatie alsook alle diensten worden gebundeld op een professionele manier
- GxP Academy: eerst diep verscholen in de oude companywebsite, staat de GxP Academy nu te schitteren op haar eigen unieke plekje om niet enkel de expertise van Advipro te weerspiegelen, maar ook alle trainingen die zij aanbieden
- Jobs: ook de vacaturewebsite heeft een nieuw jasje gekregen, dit met een gebruiksvriendelijk overzicht van alle openstaande vacatures én duidelijkheid over hun aanpak bij aanwerving en selectie van nieuwe A-team collega’s
Ondersteuning in groei via een digitaal strategisch plan
De lange termijn samenwerking met Advipro houdt meer in dan de ontwikkeling van hun websites. Zo zetten we al jaren in op online advertising om leads te generen.
Met de talloze mogelijkheden die er afgelopen jaren zijn bijgekomen, alsook om de groei van Advipro te ondersteunen, mogen we in 2023 een digitaal strategisch plan uitwerken. Wat dat juist inhoudt? We starten met een grondige analyse van de huidige resultaten en brengen de doelgroepen & doelstellingen in kaart. Op basis van deze analyse, zullen we doelgerichte en meetbare campagnes verspreid over verschillende kanalen voorstellen.
Eens brainstormen?
Wij komen met plezier vrijblijvend langs om kennis te maken. Zo kunnen we luisteren naar je verhaal en kijken waarmee we je kunnen helpen.