Online platform voor coach- & klantenbeheer
Over Sterk op je werk
Bij Sterk op je werk kan je rekenen op meer dan 30 jaar ervaring in loopbaanbegeleiding en meer dan 30 coaches verspreid over heel Vlaanderen.
Eén van de loopbaancoaches ondersteunt jou in een traject op maat bij het maken van een duurzame loopbaankeuze of loopbaanbeslissing.
Wat we deden
Ik wil jullie bedanken, want het is echt prachtig dat platform. Ik heb het juist getest en ben onder de indruk. Ik vind het een enorm mooie stap vooruit. Dank je wel hiervoor! Ik kijk ernaar uit om samen met jullie verdere dingen te ontwikkelen. - Eva, Sterk op je werk”
Optimalisatie en automatisering van coaching- en klantenbeheer
Sterk op je werk wilde een platform creëren om hun coachingproces efficiënter te beheren. Coaches moesten in staat zijn om leads en afspraken te beheren, terwijl klanten gemakkelijk toegang moesten krijgen tot relevante informatie en hun coachingsessies.
De uitdaging bestond uit het ontwikkelen van een systeem dat zowel coaches als klanten een gebruiksvriendelijke en efficiënte ervaring biedt, waarbij realtime synchronisatie met andere tools, zoals Teamleader, essentieel was.
Functionaliteiten platform
Innomedio ontwikkelde een gebruiksvriendelijk platform waarbij zowel coaches als klanten in hun eigen omgeving kunnen inloggen en verschillende functies kunnen gebruiken. De belangrijkste componenten van het platform zijn:
Loginscherm en klantbeheer
- Coaches en klanten kunnen inloggen via een gepersonaliseerd loginscherm.
- Coaches ontvangen een uitnodiging om hun account te activeren wanneer Eva één voor hen heeft aangemaakt.
Functionaliteiten voor coaches
- Coaches krijgen een overzicht van alle aan hen toegewezen leads.
- Ze kunnen tijdsloten instellen voor online kennismakingsgesprekken
- Daarnaast kunnen coaches documenten uploaden voor klanten en klantaccounts beheren (activeren/deactiveren).
Functionaliteiten voor klanten
- Klanten ontvangen een uitnodiging om een wachtwoord in te stellen en in te loggen zodra hun account geactiveerd is door een coach.
- Klanten kunnen de gegevens van hun coach inzien en documenten downloaden die speciaal voor hen zijn geüpload.
Afsprakenmodule
- Het bestaande leadformulier op de website werd aangepast om online afspraken mogelijk te maken.
- Bezoekers kunnen kiezen hoe ze willen worden gecontacteerd: telefonisch, per e-mail of via een online kennismakingsgesprek.
- Coaches zijn toegewezen aan een bepaalde regio. Op basis van de locatie van een nieuwe lead, zien bezoekers de vrije tijdsloten van de coach(es) in die regio.
Optimalisatie en automatisering van coaching- en klantenbeheer
Het platform zorgt voor een aanzienlijke tijdsbesparing voor zowel coaches als klanten door geautomatiseerde processen en eenvoudige toegankelijkheid. Klanten kunnen nu zelf eenvoudig documenten inzien en afspraken plannen. Coaches kunnen zonder extra administratieve taken hun leads beheren en opvolgen, met een betere klantervaring als resultaat.
Eens brainstormen?
Wij komen met plezier vrijblijvend langs om kennis te maken. Zo kunnen we luisteren naar je verhaal en kijken waarmee we je kunnen helpen.