Naamsbekendheid voor grootkeukenspecialist

D&L Concepts
Om de expertise van D&L Concepts in grootkeukens op maat meer ‘in the picture’ te zetten, zorgde Innomedio voor een gloednieuwe website mét focus op verschillende sectoren. Deze ook doen scoren doen we met een onderbouwde marketingstrategie.
DLConcepts

Over D&L Concepts

Sinds 2004 kunnen bedrijven en organisaties uit verschillende sectoren van onderwijs tot zorg terecht bij D&L Concepts voor een grootkeuken op maat.

Hoewel ‘keep it simple’ sinds de start van D&L Concepts al hun grote sterkte is, zien we dat eenvoud en gebruiksgemak hun groei niet tegenhoudt, integendeel. Intussen heeft de grootkeukenspecialist de afgelopen 20 jaar een sterke reputatie opgebouwd in hoogkwalitatieve maatwerk grootkeukens en zelfbedieningsprojecten, maar ook in hun uitstekende naservice.

Bij Innomedio mogen we nu deze stabiele groei ondersteunen met een gloednieuwe website en een doordachte digitale strategie.  

Bezoek D&L Concepts

Vanaf de eerste kennismaking was het voor mij al duidelijk dat Innomedio de perfecte partner was voor de aanpassingen die ik in gedachten had. Voor wie op zoek is naar een professionele, betrouwbare en efficiënte marketingpartner kan ik een samenwerking met Innomedio alleen maar aanraden. - Yannick, D&L Concepts”

Nieuwe website gericht op verschillende sectoren

Merkbekendheid opbouwen en aanvragen realiseren? Daarvoor is een conversiegerichte website essentieel. In de eerste plaats kwam D&L Concepts daarom bij Innomedio aankloppen. Er werd een compleet nieuw ontwerp uitgedacht; een modernere look, dynamische onderdelen, sterk beeldmateriaal en veel aandacht voor de verschillende doelgroepen.

 

Meetbaarheid tot in de kleinste details

Met het oog op de volgende fase, namelijk een volledig uitgewerkte marketingstrategie, werden een aantal specifieke functies en modules aan de website toegevoegd:

  • Downloadbare content waarvoor bezoekers hun gegevens achterlaten. Onze developer zorgde voor een link tussen de ‘downloadables’ per sector en Mailchimp, zodat contactlijsten automatisch de juiste tag krijgen. Zo kunnen we heel gericht gaan targetten via e-mailmarketing.
  • USP’s op de homepage op een dynamische manier naar voren gebracht, en hetzelfde geldt voor D&L’s troeven.
  • Technische fiches per realisatie inclusief tags zodat bezoekers cases per sector kunnen bekijken op de doelgroeppagina’s.
dlconcepts scroll
DLconceptsmobile

Grafische ondersteuning voor beurzen

Het oog wil ook wat, en dan hebben we het niet alleen over een sterk design en herkenbaarheid op de online kanalen. Voor een bedrijf als D&L Concepts brengen printconcepten, al dan niet te downloaden via de website, een grote meerwaarde.

Ter voorbereiding van de Health & Care beurs in Mechelen mochten we bij Innomedio, nog voor het marketing traject aanvatte, D&L Concepts ondersteunen bij de uitwerking van hun nieuwe infobrochures en technische fiches. Zo zorgen we eveneens voor zichtbaarheid op evenementen.

Meer weten over grafische ondersteuning?

folderDLconcepts

Complete digitale strategie in functie van doelstellingen

Voor de uitwerking van een volledige strategie maken we graag tijd voor een uitgebreide opstartmeeting. Het werd meteen duidelijk dat D&L Concepts klaar was om hun marketing naar een hoger niveau te tillen.

De belangrijkste doelstellingen?

Merkbekendheid

Meer online zichtbaarheid voor de nieuwe website en de merkbekendheid van D&L Concepts boosten

Kwalitatieve offertes

Meer kwalitatieve offertes uit de website halen, ter aanvulling van een groot aantal offertes via mond-aan-mondreclame die D&L nu al opmaakt

Employer branding

Het team stabiel doen groeien door in de eerste plaats op zoek te gaan naar (koel)techniekers

Onze aanpak op maat

Door diep te duiken in de specifieke doelgroepen, concurrenten, USP’s… van D&L Concepts, zowel als grootkeukenspecialist als employer brand, kwamen we met een voorstel op maat gericht op meer zichtbaarheid maar ook op conversieoptimalisatie.

We kregen het vertrouwen om met verschillende acties en kanalen aan de slag te gaan: 

  • Uitgewerkte contentstrategie gericht op vier sectoren; denk aan blogberichten, gated content, doelgroep-en sectorenpagina’s en uiteraard ook sterke realisaties met professioneel beeldmateriaal.
  • SEO & SEA laten samenwerken voor de best mogelijke resultaten op korte en op lange termijn.
  • Sociale media acties, van een samenhangende contentkalender tot advertenties op LinkedIn en Facebook gericht op employer branding.

Boost na livegang website & start marketingtraject

Na de livegang van de nieuwe website en de kick-off van het marketingtraject in augustus 2023 zijn we blij om na enkele weken al mooie resultaten te zien.

Zo telden we in september, een maand na de livegang, al een stijging van 500% in websiteverkeer en mochten we de eerste aanvragen via het contactformulier, via mail en telefonisch al realiseren. 

We kijken er alvast naar uit om de verdere resultaten van dichtbij op te volgen. 

Eens brainstormen?

Wij komen met plezier vrijblijvend langs om kennis te maken. Zo kunnen we luisteren naar je verhaal en kijken waarmee we je kunnen helpen.