Innomedio viert 10e verjaardag met nieuwe huisstijl

[Innomedio] Foto's nieuwe website (dienstenpagina's) (37)

MALLE - Persbericht

Innomedio, het allround marketingbureau in Malle, blaast dit jaar 10 kaarsjes uit. Naar aanleiding van deze verjaardag kreeg Innomedio een nieuwe huisstijl aangemeten die ook beter aansluit bij de uitbreiding van het dienstenpakket.

Verbreding dienstenpakket

Innomedio werd 10 jaar geleden opgericht door Jens Joosen en bood aanvankelijk enkel webdesign aan. “Gaandeweg kwam er vanuit de markt steeds meer vraag naar marketingondersteuning, en dus gingen we al snel ons dienstenpakket verbreden” aldus Jens Joosen.  “Op dit moment bieden we niet alleen digitale marketingoplossingen, maar ook offline marketingdiensten. We ondersteunen de stevigere KMO’s niet alleen strategisch maar ook uitvoerend met webdevelopment, online en offline marketing, grafisch ontwerp en video. Onze nieuwe slogan is dan ook niet voor niets ‘Let’s talk marketing’.”

“Marketing maakt een belangrijke deel uit van het strategische beleid van groeibedrijven en moet resultaten opleveren. We vormen een vast aanspreekpunt voor onze klanten, doen aanbevelingen en voeren uit, steeds met focus op kwaliteit. Ons streven naar een langetermijnsamenwerking wordt sterk geapprecieerd door onze klanten: samenwerkingen worden jaarlijks vernieuwd net omdat we zo resultaatgericht te werk gaan.

Naast die focus op klantgerichtheid willen we een bedrijf zijn waar het leuk is om te werken en waar je van elkaar kan leren”.


We vormen een vast aanspreekpunt voor onze klanten, doen aanbevelingen en voeren uit, steeds met focus op kwaliteit. ”

Nieuwe huisstijl geeft zin voor innovatie, continuïteit en verbondenheid weer

Naar aanleiding van het tienjarig bestaan, voerde Innomedio ook een volledige rebranding door. Weg van appelblauwzeegroen, op naar vrolijk geel.

“Geel is een kleur die wordt geassocieerd met vrolijkheid, warmte en innovatie. Het verwijst naar de frisse blik op marketing die we onze klanten willen bieden en op de fijne teamgeest bij Innomedio. In ons beeldmerk vind je een gestileerd oneindigheidsteken weer, dat staat voor continuïteit. Het benadrukt de lange termijnrelatie die we aangaan met onze klanten en geeft de verbondenheid weer met zowel onze klanten als onze collega’s.”


Geel is een kleur die wordt geassocieerd met vrolijkheid, warmte en innovatie. Het verwijst naar de frisse blik op marketing die we onze klanten willen bieden en op de fijne teamgeest bij Innomedio”

Eens brainstormen?

Wij komen met plezier vrijblijvend langs om kennis te maken. Zo kunnen we luisteren naar je verhaal en kijken waarmee we je kunnen helpen.