Meertalige website met digitale content strategie

Om nationaal en regionaal meer naamsbekendheid en awareness in België & Nederland te creëren wil E.D.&A. meer inzetten op online communicatie. Innomedio ontwikkelde een meertalige website op basis van een sterke digitale content strategie.

Over E.D.&A.

E.D.&A. ontwikkelt, produceert en assembleert klantspecifieke elektronische besturingen sinds 1981 voor innovatieve machine- en apparatenbouwers. Maar liefst +90% van de E.D.&A. besturingen wordt wereldwijd gebruikt, zowel voor de industriële als consumentenmarkt. Het bedrijf uit Kalmthout beschikt over een volledige, sterk geautomatiseerde productieafdeling waardoor ze hun klanten de hoogste kwaliteit kunnen bieden. Met een team van 80 professionals zijn ze al jaren een betrouwbare, stabiele leverancier van machine- en apparatenbouwers in diverse sectoren.

Wat we deden

Digitale strategieDesign & Webdevelopment

Bezoek edna.eu

Sterke, onderbouwde digitale content strategie

Voordat onze webdevelopers aan de slag gingen aan de nieuwe website voor E.D.&A., tekenden we eerst een onderbouwde digitale content strategie uit in samenwerking met Kantara. In een digitaal strategieplan schetsten we de voornaamste USP’s van het bedrijf die de basis vormden van het design en ontwikkeling van de nieuwe website en alle toekomstige online marketingacties. Hiermee konden onze developers en online marketeers verder aan de slag.

Mockup website E.D.&A.

Meertalige website met mooi & origineel design

Aan de hand van de digitale strategie ontwikkelde Innomedio een volledig nieuwe website met een mooi en origineel design. Als je de website bezoekt zie je meteen in de achtergrond een bewegende SVG animatie, geïnspireerd door de elektronische besturingen die E.D.&A. ontwikkelt en produceert. Met een professionele fotoshoot zorgden we daarenboven voor mooi beeldmateriaal waar alle diensten en in-house productie van E.D.&A. duidelijk staan afgebeeld.

Alle diensten van E.D.&A. werden overzichtelijk gegroepeerd en op elke pagina komen telkens de belangrijkste USP’s naar boven. Zo wordt het voor de bezoeker meteen duidelijk wat E.D.&A. voor hen kan betekenen en waar het bedrijf voor staat. De website werd ook voorzien van een uitgebreide nieuwspagina en cases gekoppeld aan een specifieke industrie. Bovendien werd de website ontwikkelt in maar liefst vier talen.
 

Van SEO-optimalisatie tot online advertising

Voor het ontwikkelen van de nieuwe website, werd er samen met E.D.&A. actief ingezet op een content strategie om elke doelgroep zo doelgericht mogelijk aan te spreken alsook alle diensten en mogelijkheden van E.D.&A. zo goed mogelijk in kaart te brengen. Daarnaast werden er ook landingspagina’s uitgewerkt om beter te scoren in de zoekmachines voor de voornaamste keywords van de markt. De SEO-resultaten worden een aantal keer per jaar opgevolgd en verder geoptimaliseerd.

E.D.&A. heeft de volledige setup van e-mailmarketing aan Innomedio toevertrouwd en kregen een opleiding op maat om in de toekomst op zelfstandige basis nieuwsbrieven op te maken en te verzenden. Daarnaast werkten we online marketingacties uit, zoals Google en LinkedInadvertenties. De resultaten van deze acties worden continu opgevolgd en bijgestuurd waar nodig.

Hoe kunnen we
jou helpen?

Wij komen met plezier vrijblijvend langs om kennis te maken. Zo kunnen we enerzijds luisteren naar je verhaal en kijken hoe we je van dienst kunnen zijn, anderzijds kunnen we meteen een extra woordje uitleg geven over hoe onze diensten aansluiten op jouw project.

Maak een afspraak Terug naar referenties